קבינט המלחמה ידון בעסקה לשחרור החטופים; פרטי ההצעה

אתר קול חי No Comments on קבינט המלחמה ידון בעסקה לשחרור החטופים; פרטי ההצעה

קבינט המלחמה יתכנס היום לדיון בהצעה המצרית לשחרור החטופים הישראלים המוחזקים בעזה, בשלוש פעימות. בשלב הראשון תהיה הפסקת אש כוללת במשך שבעה ימים עד עשרה, צה"ל ירחיק את כוחותיו מריכוזי האוכלוסייה וחמאס בתגובה ישחרר את כל האזרחים שמוחזקים בידיו

צילום: Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאמצים לשחרור החטופים המוחזקים ברצועת עזה: קבינט המלחמה ידון היום (שני) בעסקה החדשה לשחרור החטופים ולהפסקת אש. על פי דיווח בעיתון הלבנוני אל-אחבר, ההצעה המצרית כוללת שלוש פעימות.

בשלב הראשון תהיה הפסקת אש כוללת במשך שבעה ימים עד עשרה. צה"ל ירחיק את כוחותיו מריכוזי האוכלוסייה וחמאס בתגובה ישחרר את כל האזרחים שמוחזקים בידיו. השלב השני יימשך שבוע ובמהלכו ישוחררו החיילות, תמורת שחרורם של אסירים פלסטינים. בשלב השלישי יתנהל משא ומתן במשך כחודש על שחרור החיילים. בשלב הזה, ישראל אמורה לפרוס מחדש את כוחותיה, מחוץ לרצועה.

ובתוך כך, בכיר חמאס בחו"ל עלי ברקה אמר לערוץ הלבנוני עלמא ידין, כי על השולחן ישנן כמה הצעות, אך מדיניות חמאס ברורה, לפיה, יש לעצור תחילה את ההתקפות הישראליות על עזה.

במקביל, בימים האחרונים כוחות צה"ל ממשיכים להעמיק את הפעילות בעזה, ומרחיבים את התמרון במרכזה. בצפון הרצועה, טרם הושגה שליטה מלאה ובאזור חאן יונס צפויה הלחימה להימשך עוד זמן רב, בשל מורכבות השטח, ומערך המנהרות שבו נמצאים על פי הערכות
בכירי חמאס, וייתכן גם חטופים ישראלים. המחבלים מנהלים קרבות מתוך אוכלוסייה אזרחית, כשהם לבושים בבגדים אזרחיים.

הבוקר פורסמו שמותיהם של שני חללי צה"ל נוספים, שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. רס"ר במיל' ניתאי מייזלס בן 30, מרחובות, לוחם שריון בחטיבת המחץ, הלווייתו תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין ברחובות וסמל רני תמיר, בן 20, מגני עם, לוחם בחטיבת הנח"ל. הלווייתו תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין בגני עם.



0 תגובות